כמה עולה תיק של פראדה?

מתי בפעם האחרונה יצא לכם להתפנק בפריט מבית מותג מוכר ויקר מאוד? כיום זה לא סוד שעל כל מוצר ופריט מחברה יוקרתית, ניתן למצוא חיקויים זולים של אותו המוצר. אבל רגע אחד לפני שאתם מתפתים למחיר הזול והמפתיע בצורה מחשידה. האם יצא לכם להתעניין כמה עולה תיק של פראדה באמת? המחיר המלא ומחיר לאחר הנחה הם מחירים שונים אך אינם נמוכים לגמרי. לפני ביצוע קנייה כדאי להתעדכן במחירים. מה עוד צריך לדעת על תיקי פראדה? מהי המהפכה שעשו פראדה? והיכן אפשר לקנות תיק שלהם? כל את ועוד נפרט בהמשך.

אז כמה עולה תיק של פראדה?

תיק של פראדה הוא מוצר יקר מאוד, ויש כאלו שינסו למכור לכם את החיקוי לו במחיר שהוא זול ביחס למקור, אך מופקע ביחד לחיקוי. תיק מבית פראדה, הוא נראה כמו התגשמות כל החלומות שלכם. זהו דבר לא הוגן בעליל, אבל ישנם דברים לא הוגנים בחיים כמו המחירים והמוצרים של פראדה. את המחירים המדויקים תוכלו לדעת באתר שלהם ובחנויות. עם זאת, תדעו כי המחיר ההתחלתי עבור תיק של פראדה הוא כ- 8000 ₪.

האם יש דברים שלא ידעתם על פראדה?

כולכם מכירים את פראדה לפי תיק של פראדה, אבל היא לא מייצרת רק תיקי יוקרה. יש בידנו שתי עובדות מעניינות על המותג. עובדה ראשונה – הידעתם שחברת פראדה, מתקיימת כבר יותר מ-100 שנה. אי שם במילאנו במאה ה – 20 הייתה חנות עורות יוקרתית שנקראה פראדה. החברה הוקמה על ידי שני האחים פראדה ונקראה על שמם. עובדה שנייה – פראדה הוא מותג יוקרה מהמובילים בעולם כולו. הוא פופולארי מאוד בתחום האופנה. בראשית דרכה, היא הטביעה את חותמה כיצרנית של פריטים מעור בלבד, אלו היו אביזרים נלווים ולא בגדים כפי שאתם מכירים היום.

איך תיק של פראדה הפך את הניילון לאופנה?

עובדה מעניינת נוספת על תיק של פראדה. פראדה היו הראשונים אשר הפכו את חומר הגלם ניילון לאופנתי. פראדה היו מאופיינים בכך שהביו רעיונות חדשניים לעולם, ביניהם את החומר ניילון שלא היה נפוץ באותה תקופה כלל. לאחר שהוציאו ליין חדש ומרהיב של תיקי ניילון בשנת 1984, אשר עשה מהפכה בעולם האופנה בזמנו, החל להוציא ליין של בגדים מניילון גם כן. מאותה נקודת הזמן תיקי הניילון של פראדה נמכרים ונחשבים כאיכותיים בדיוק כמו תיקי עור.

למה אין לוגו מפוצץ על התיק?

המותג פראדה מתגאים ומאמינים בתור היותם מותג יוקרה שאין כל צורך לצעוק לעולם שאלו הם המוצרים שלהם. לאור זאת, לא תראו תוויות גדולות ובולטות או לוגו צועק של המותג על פריטי פראדה. כמו תיק של פראדה, שאם תסתכלו היטב, תוכלו להבחין בסמלם שהוא משולש ההפוך חרוט בעדינות רבה בעור. הרעיון שעומד מאחורי זה שרק אנשים שבאמת מכירים את הסגנון של פראדה יוכלו לזהות אותו.

האם אפשר לקנות תיק של פראדה באינטרנט?

בטח תיווכחו לדעת שלא ניתן לקנות בגדים של פראדה במרשתת. פראדה היא אחת מהמותגים שמייצרים גם פרטי הלבשה, והיא בין היחידות שלא מוכרות בכלל אף אחד מהמוכנים שלה במרשתת. אתם יכולים לקנות את הניחוחות, אביזרים ואף תיק של פראדה, אך לא תוכלו לרכוש בגדים של פראדה כלל דרך המרשתת. גם אם תסתכלו באתר האינטרנט הרשמי של פראדה עצמו, אתם תוכלו לקנות רק נעליים, תיקים ובגדים שנמנים בקולקציה העדכנית ביותר, אך לא מוכנים ללבישה.

[addtoany]
סל קניות1
סכום ביניים
650.00
סה"כ
650.00
דילוג לתוכן