כמה עולה תיק של דיור?

תיק של דיור הוא סמל סטטוס. הוא נראה מצויין, הוא אף פעם לא מתיישן, וכשאת הולכת איתו את נראית ומרגישה כמו מיליון דולר – בין אם הוא הגיע היישר מהקולקציה האחרונה וממסלולי האופנה העדכניים ביותר בפריז, או שהוא שייך למחלקת הוינטאג’, התיקים והאקססוריז שכולן רודפות אחריהם אבל כל כך קשה להשיג בימינו.

במאמר הזה, נענה על השאלה הראשונה שתמיד עולה כשמדברים על תיקי מעצבים – כמה זה עולה לנו? התשובה המפתיעה היא – פחות ממה שאת חושבת. קראי את הכתבה לפרטים נוספים.

אז בכמה קונים תיק מעצבים?

אנחנו יודעות שאתן אוהבות תשובות ברורות וחד משמעיות, אבל לצערנו זה לא מה שתמצאו כאן. מגוון המחירים משנה מאוד בהתאם למותג, לקולקציה, לגודל ההזמנה ולעוד המון פרמטרים נוספים.

הדרך הטובה ביותר לדעת כמה עולה תיק של דיור היא לסייר באתר שלנו, בו ניתן למצוא מאות דגמים מיוחדים ונדירים. כשאת מוצאת את האחד שלך – פשוט הוסיפי אותו לעגלה. אנחנו מבטיחות שלא תתחרטי. בהצלחה!

איך להשיג תיק של דיור במחיר טוב?

לא כולן יודעות, שכדי להתהדר בתיקי מעצבים איכותיים שמחזיקים שנים ארוכות לא צריך לקרוע את הכיס – רק צריך לדעת איפה לקנות אותם. תיקי מעצבים הם דבר נצחי ועל זמני, ולכן הם הדבר הראשון ששווה לבדוק אם ניתן לקנות ביד שניה. 

תיקים ביד שניה הם לא רק זולים יותר, אלא מעניקים מבחר קולקציות רחב ומגוון מכל הזמנים. נוסף על העיצוב המושלם עד הפרט האחרון, הנופח הרומנטי שמראה הוינטאג’ יכול להעניק לאאוטפיט המהודק שלך הוא דבר שפשוט אין לו מחיר.

אילו קולקציות של דיור הן השוות ביותר?

זוהי השאלה ששואלים אותנו הכי הרבה, אבל האמת היא שאין לנו שום דרך לענות עליה. התיקים של דיור הם כמו ילדים – כל אחד מושלם בדרכו. כל אחד מתאים ללוק אחר, לאאוטפיט אחר, ולאירוע אחר. יש תיקים דרמטיים ומרשימים שהולכים נהדר עם שמלת ערב ארוכה, ויש תיקי קלאצ’ וארנקים קלילים שיהפכו כל קפיצה קטנה לקניון או למשרד לכיפית פי מיליון. כמו שסבתא שלי נהגה להגיד – אין דבר קשה יותר מן הבחירה, וזה נכון בעיקר כשמדובר בתיקים, נעליים וגברים.

טיפ קטן לארונות גדולים

ההמלצה שלנו – תיק אחד של דיור זה פשוט לא מספיק… פנקי את עצמך כמו שמגיע לך, והזמיני לפחות שניים או שלושה!

תיקי מעצבים – מדיור ועד קלווין קליין

כמובן שתיקים של דיור הם לא התיקים היחידים שתוכלי למצוא באתר שלנו. אם את אוהבת ומעריכה תיקי מעצבים ואקססוריז, אנחנו שמחות לבשר לך שהגעת לגן העדן של הפאשניסטות. כאן תמצאי מגוון רחב של קולקציות מכל הזמנים, שיעזרו לך להרכיב את הארון שתמיד חלמת עליו. כן, זה שיש בו מאות ואלפי אאוטפיטים, כל אחד חדשני וייחודי בדרכו אך גם עם קריצה אלגנטית אל העבר. אנחנו מאמינות שפאשניסטה אמיתית, היא אחת שיודעת שוינטג’ זה רק עניין של זמן.

אילו עוד מעצבים מייצרים תיקי וינטג’ שאת רוצה להחזיק בארון?

חשוב לציין שגם עולם העיצוב הישראלי מציג בשנים הארונות כמה ייצוגים מרשימים על מסלולי הדוגמנות, אבל אם מדברים על וינטג’ אמיתי – אין מה לעשות, המעצבים האירופים עדיין במקום הראשון. אם דיור לא מספיק לך, הנה רשימה של עוד כמה מעצבי עילית אירופאיים שמייצרים תיקים שכל אחת הייתה רוצה להחזיק בארון כבר עשרות שנים. 

  • קלווין קליין
  • דולצ’ה וגבאנה
  • דיור
  • גוצ’י
  • ורסאצ’ה
  • ועוד…
[addtoany]
סל קניות0
סל הקניות ריק
דילוג לתוכן