איך מזהים זיופי מותגים?

כל אחת רוצה להתהדר בתיק מעצבים איכותי וממותג, כזה שילווה אותה לאורך כל החיים (כי כמו שאתן יודעות, וינטג’ אף פעם לא יוצא מהאופנה). אבל איך נדע לקנות את התיק הנכון? תנו לנו לגלת לכן סוד: הבחירה היא לא רק בחירה אופנתית.

בעולם יש הרבה מאוד אנשים שמנסים לחקות את האיכות של גוצ’י, שאנל, דולצ’ה וגבאנה ומותגים נוספים. אנחנו כאן כדי לעזור לכן להיות בטוחות שאתן קונות אך ורק פריטים מקוריים, שיישארו איתכן לאורך שנים.

לפני הכל: בודקים את הסמל

מותגים יוקרתיים לעולם לא יוותרו על הסמל שלהם. אם יש פגם בסמל המופיע על התיק, ולו הקטן ביותר – כנראה שהוא לא מקורי.

הסמל של פראדה

המותג פראדה מיוצר באיטליה, והסמל שלו מתהדר באותיות יפות (האות  Rמעוצבת בצורה מיוחדת, הרגל הימנית מסולסלת). שימי לב שסמל המותג נראה בדיוק כמו שהוא אמור להיות, שאין בו טעויות.

בדקו את החלק הפנימי של הרוכסן, צריכים להופיע אותיות YKK,OPTI  אם הוא ריק אז מעיד על זיוף.

הסמל של לואי ויטון

הסמל של לואי ויטון מתאפיין בסימטריות מושלמת, וכך גם כל הפרטים של המוצר – החל מהתפרים ועד לעיטורים. כדי לוודא שיש בידייך מוצר מקורי, בדקי שהתפרים סימטריים לכל אורך התיק.

לואי ויטון לא חותכים את הסמל שלהם על גבי הקנבס.

לוגו המותג נמצא על גבי הרוכסנים.

שאנל

שאנל שומרים שהקו התחתון של האות E יהיה יותר ארוך מכל קו אחר.

שגיאות בשם המותג

זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל לשגיאות בשם המותג יש רק משמעות אחת: זיוף. נכון, חושבות שאין מצב שלא נשים לב לזה, אבל הרבה פעמים בלהט הרגע של הקנייה אנחנו מפספסות דברים חשובים.

בקיצור: שימי לב ששם המותג מאוית כמו שצריך.

מאפיינים ייחודיים של כל מותג

מחפשת טיפים שיעזרו לך לזהות זיופים של מותגים ספציפיים? לפנייך רשימת השיטות המלאה. לגזור ולשמור לפני השופינג הבא!

היכן מיוצרים תיקי פראדה?

אם את בחורה של פראדה, חשוב מאוד שתזכרי: פראדה מייצרת את התיקים שלה אך ורק באיטליה. לכן, אם על גבי התיק כתוב MADE IN FRANCE או כל מדינה אחרת – תשכחי מלקנות אותו.

מחפשת תיקי קלואה? בדקי את המאפיינים המקוריים הבאים

תיקי קלואה מתאפיינים במנעול, ניטים וכו’ אשר עשויים ממתכת ייחודית. למתכת של קלואה יש גוון עתיק שקל לזהות, ובנוסף, כל העיטורים על התיק אמורים להיות בגוון זהה. אם יש הבדלי גוונים בין המתכות, כנראה שמדובר בזיוף.

תיקי גוצ’י – רוכסנים ייחודיים

כשאת בוחנת תיק של גוצ’י, את צריכה לבדוק את כל הרוכסנים. כל רוכסן ורוכסן צריך להיות מסומן בסמל המותג. שתי האותיות GG מהלוגו צריכות להיות בסימטריה זו מול זו. אם לא – תתרחקי.

בלנסיאגה – עור רך ואיכותי

המותג בלנסיאגה מייצר פריטי עור איכותיים, ומאוד קשה לזייף חומר גלם באיכות כל כך גבוהה. תוכלי לזהות את הפריטים המקוריים לפי המרקם והתחושה: העור צריך להיות רך מאוד ונעים למגע.

שאנל

שאנל מקורי תמיד עשוי עור, שאנל מזויף לרוב עשוי חומרים סינטטיים ולא טבעיים”. טיפ שלנו – תריחו את התיק. לעור יש פשוט ריח אחר.

טיפים נוספים לזיהוי זיופי מותגים

בדקו את תווית היצרן

תווית היצרן מכילה מידע חשוב על המוצר, ויכולה לעזור לך לגלות זיופים. לדוגמה, אם מותג מסויים מייצר את התיקים במדינה אחת, אין סיכוי שארץ הייצור שמופיעה על תווית היצרן תהיה אחרת.

חפשו מספר סידורי מקורי

על גבי כמעט כל מוצר ולא משנה מאיזה מותג הוא – אמור להיות מספר סידורי. אם המספר הסידורי ניתן להסרה או נראה כאילו נעשה בו איזשהו שינוי לאחר שהוא יצא מקו הייצור, יש סיבה לחשוד.

פריטים קטנים נוספים

הסתכלו על התפירה, אם התפירה עקומה, רוכסנים מתקלפים או חוטים רופפים הם מעידים לרוב על זיוף.

תיקים וארנקי וינטג’ מקוריים ויוקרתיים עם Purse TLV

אם את מחפשת תיקים וארנקים בסגנון וינטג’, הגעת למקום הנכון. אצלנו תוכלי לרכוש מותגי יוקרה מקוריים במאה אחוז לאחר בדיקת אותנטיות.

את מוזמנת להסתכל באתר ולהזמין עוד היום את הפריטים המועדפים עלייך.

[addtoany]
סל קניות1
סכום ביניים
1,250.00
סה"כ
1,250.00
דילוג לתוכן